loading...
سخن جدید
بازدید : 35 1393/04/21 نظرات (0)

 

 

جنایت در غزه با حمایت امریکا  

 

 

تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد پنجمین روز شد که شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه نیروی هوایی این رژیم تاکنون 860 حمله به مناطق مختلف نوار غزه انجام داده از ریخته شدن 600 تن مواد منفجره روی مردم غزه خبر داد.در میان کشته شدگان 19 کودک، 17 زن و چهار فرد مسن دیده می شوند این در حالی است که رژیم غاصب صهیونیستی این جنایات را در سایه سکوت مجامع بینالمللی انجام میدهد و از حمایت کامل امریکا و کشورهای غربی برخوردار است.

در همین رابطه موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور گسترش دامنه عملیات نظامی علیه نوار غزه را صادر کرد.یعلون خطاب به رییس ستاد ارتش مشترک اسراییل اعلام کرد غزه را از دریا، هوا و زمین هدف قرار دهید.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد اسراییل هر چهار دقیقه به یک هدف در غزه حمله میکند و از روز سه شنبه که حمله به غزه را آغاز کرده به 1100 نقطه در غزه حمله کرده است. از سوی دیگر، مقاومت اسلامی فلسطین نیز با بیش از 548 موشک اراضی اشغالی را هدف قرار داده است که بر اثر آن تاکنون دهها صهیونیست زخمی شدهاند.

رژیم صهیونیستی از انتشار آمار واقعی کشتهها و یا مجروحان خودداری می کند و اخبار مربوط به تلفات و خسارات ناشی از موشکهای مقاومت به شدت سانسور میشوند.بر اثر حمله موشکی گردانهای قسام به یک پمپ بنزین در شهرک صهیونیست نشین اشدود یک صهیونیست به هلاکت رسید و 8 نفر دیگر مجروح شدند.

شلیک موشکهای مقاومت به فرودگاه بن گورین تل آویو باعث شد که یک هواپیمای مسافربری که از لهستان عازم سرزمینهای اشغالی بود نتواند در این فرودگاه فرود بیاید و با تمامی مسافران خود به لهستان بازگشت و متعاقب آن تمام پروازها لغو شد.منابع خبری همچنین از اصابت پنج موشک مقاومت فلسطین به قدس اشغالی خبر دادند. دو موشک به نزدیک کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اصابت کرد.

رسانههای اسراییلی نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهر حیفا سومین شهر بزرگ فلسطین اشغالی واقع در 140 کیلومتری نوار غزه خبر دادند و ساکنان حیفا از وحشت این شهر را تخلیه کردهاند. گروه فلسطینی گردانهای مجاهدین هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار دادند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز نوشت، جنبش حماس با ارسال پیامهای مکتوب به گوشیهای تلفن اسراییلیها از اصابت موشک‏هایش به یک کارخانه مواد شیمیایی در حیفا خبر داده است که دست کم 25 اسراییلی در جریان این حمله موشکی کشته شده‌اند. این روزنامه خاطر نشان کرد، عنوان پیام حماس موشکهای قسام در انتظار شماست و این پیام تهدیدی آشکار علیه اسراییلیها محسوب میشود.

منابع فلسطینی نیز از نفوذ حماس به کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی و ارسال پیام تهدید آمیز از طریق آن و شلیک پنج موشک به شهر عسقلان خبر دادند.این درحالی است که منابع اسراییلی به ناکار آمدی سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین اعتراف و اعلام کردند از میان صدها موشک شلیک شده به سرزمینهای اشغالی تنها 70 موشک رهگیری شده است.

سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد 30 هزار نیروی ذخیره برای شرکت در عملیات زمینی علیه غزه فراخوانده شدهاند همزمان با نزدیک شدن قایقهای جنگی اسراییل به بندر غزه موترهای زرهی و تانکهای اسراییل در امتداد مرز با غزه مستقر شدند.

در همین رابطه جنبش حماس اعلام کرد برای جنگ زمینی و رویارویی با دشمن صهیونیستی لحظه شماری می کنیم. جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد برای هر حماقت رژیم صهیونیستی نقشهای تدارک دیدهایم و نبرد را تا پایان ادامه خواهیم داد.اسماعیل هنیه نخست وزیر سابق فلسطین نیز خطاب به صهیونیست‏ها گفت، جنگ را متوقف کنید چرا که شکست خواهید خورد و به اهدافتان نخواهید رسید.

محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از تل آویو خواست حمله زمینی به غزه را متوقف کند.وی در عین حال تاکید کرد ملت فلسطین تسلیم نخواهد شد و به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.محمود عباس در تماس تلفنی جداگانه با جان کری وزیر خارجه امریکا و فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه بر ضرورت آتش بس در نوار غزه تاکید کرد.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سخن جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت سخن جدید از نظر تغییرات ظاهری چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 487
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 397
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 561
  • بازدید ماه : 925
  • بازدید سال : 3,761
  • بازدید کلی : 84,280